emiel voest

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oowie

emiel voest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 22:52

ik ben bekend met de methode van hempfling en ook met claus penquit en een beetje monty roberts (die trekt me niet zo) ik vind dat hempfling erg goede punten heeft,maar vind zijn manier en verhalen te langdradig om dit zelf goed in de praktijk te brengen.
penquitt vind ik daarintegen erg duidelijk,maar ik kijk toch nog even verder dan dat.
ik ben erg benieuwd naar de methode van emiel voest,waar kan je die het best mee vergelijken en is deze duidelijk toe te passen?wat vinden jullie van zijn methode in het algemeen?

VanHuisUit

Re: emiel voest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 23:46

Ik vind het erg dicht bij Parelli liggen en ik vind het zeer toepasbaar, makkelijk te volgen. Leuk om mee te beginnen. Zo ben ik zelf ooit begonnen en het biedt een prima basis denk ik.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 12:55

Grappig dat je Hempfling te langdradig vindt Haha!, ik ook namelijk.

Emiel Voest is leuk bij gevorderde paarden die al ingereden zijn en paarden waarbij geen problemen zijn.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 15:58

NOu ik pas het ook gewoon toe bij niet ingereden paarden Haha! Hij heeft ook een hele methode vanaf veulen - rijden.
Echte probleempaarden weet ik niet, heb ik gelukkig niet Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 16:02

Voest ligt idd nog het dichtste bij Parelli. Wie bij wie heeft afgekeken laat ik even in het midden.