Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat dacht je van een paard dat een sprong van 1m40 neemt? Dat neerkomen is ook ontzettend schadelijk voor de benen. Miss_Montana schreef:Idd. Als we zo beginnen kunnen we wel doorgaan over iedere tak van de paardensportWat dacht je van een paard dat een sprong van 1m40 neemt? Dat neerkomen is ook ontzettend schadelijk voor de benen.
laurahi schreef:Heeft niemand er ooit bij nagedacht dat renracen voor renpaarden heel slecht is??
De paarden leggen alle gewicht op hun voorbenen en daardoor krijgen ze been klachten en andere lichamelijke klachten...
Verder vind niemand het erg voor de paarden die geslagen en weet ik allemaal wel niet gedaan word met deze sport???
Somebitch schreef:
geintereseerd in deze manier met paarden omgaan?
Pb of email mij dan beantwoord ik je vragen geef je wat nuttige contacten.
Dat staat in haar profiel.. Nou ze mag mij wel helpen hoor.![]()
Maar of ik er veel aan zal hebben?
laurahi schreef:Lichamelijk worden ze misschien niet echt mishandeld maar heb je die paarden nooit gevraagd hoe ze het vinden??
Ooit via hun ogen naar de racen gekeken??
Hoe zou jij het vinden als iemand op je schouders zit en zo erg naar voren leunt dat je steeds harder en harder moet rennen???

laurahi schreef:Lichamelijk worden ze misschien niet echt mishandeld maar heb je die paarden nooit gevraagd hoe ze het vinden??
Ooit via hun ogen naar de racen gekeken??
Hoe zou jij het vinden als iemand op je schouders zit en zo erg naar voren leunt dat je steeds harder en harder moet rennen???