Nog iemand ervaring met de Monty methode??? Laat me zeker iets weten! Ik laat jullie in ieder geval weten hoe het in het weekend verloopt....
greeettzzz
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
volgens mij is dit topic bedoelt om fotos te delen met iedereen en tips en complimenten krijgen. of juist niet haha. maar dit is niet echt de bedoeling denk ik zo.. 

111ramira schreef:Vandaag eens geprobeerd te longeren zonder longeerlijn... voor de eerste x! Ze had bijna direct door wat de bedoeling was, en dit zonder de bak af te maken ( een cirkel) te maken.. heerlijk dat gevoel dat ze zo naar je stem luistert in stap, draf en galop zonder dat ze aan de lijn zit. In het weekend ga ik de Monty Roberts- methode eens uittesten, maar dan ga ik de bak wel afmaken tot een cirkel. Ben vorig jaar naar Monty gaan zien in Maastricht, was een leuke ervaring! Echt wat hij allemaal klaar kreeg bij die paarden in een paar minuten!
Nog iemand ervaring met de Monty methode??? Laat me zeker iets weten! Ik laat jullie in ieder geval weten hoe het in het weekend verloopt....
greeettzzz
Er zijn waarschijnlijk veel topics te vinden (onder andere van mensen die het ontzettend met me eens zijn), haha! Zoek eens met de zoekfunctie, zou ik zeggen! Ik kan wel gaan vertellen waarom ik hem zo 'niet goed' vind, maar alles staat als het goed is al een aantal keer uitgelegd.
Dat is tenminste gebaseerd op wat goed is voor je paard
Geruk aan zijn beroemde dually-halster om paarden te leren achteruit te gaan, met hekken van de roundpen een paard als het ware in de trailer drijven, bij élk paard een join up toepassen, te pas en te onpas..