Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sjonniej schreef:De professional Choice ken ik niet, en Google is hierbij ook niet erg verduidelijkend.
Weinig tot geen verschil. 

Sjonniej schreef:Die zien er redelijk hetzelfde uit als die van mijWeinig tot geen verschil.

Cassidy schreef:Ik zou ze voor marathon en endurance niet gebruiken omdat de temperatuur er toch vrij snel in oploopt. Dalmar heeft beenbeschermers met luchtventilatie, een stalgenootje heeft de eventing versie, lichtgewicht en het scheelt stukken qua temperatuur. Helaas zijn ze via de paardendrogist maar in een beperkt aantal maten te krijgen.
De PC boots zou ik iig niet voor dergelijke dingen als marathon, samengesteld of endurance gebruiken.
Sjonniej schreef:De professional Choice ken ik niet, en Google is hierbij ook niet erg verduidelijkend.
De beenbeschermers van Indra, bedoel je dan deze: http://divoza.com/isroot/DivozaStore/li ... _20004.jpg ? Persoonlijk vind ik die er niet zo plezierig uit zien kaw pasvorm.
Ik heb zelf beenbescherming van Eskadron, de Pro Dressage. Ook lekker aan de prijs, maar de enige beenbeschermer die mijn paard past. Van alle andere soorten krijgt hij wondjes en andere gekkigheid.