Een man heeft mij gevraagt of ik zijn paard wilt berijden. Het is een draver, die helaas niet geschikt is voor de draverijen. Daar had hij hem eigenlijk voor gekocht. Hij heeft het paard 6x gereden, en nu wilt hij dat ik verder met hem gaat! Ik ben dagelijks bij hem op stal te vinden, en ik ben helemaal gek op zijn paarden. Ik heb eerder een paard van hem gereden, maar helaas eindigde dat op een nachtmerrie. Waardoor ik er nu onzeker van ben geworden. Ik ben niet bang aangelegd, maar ben bang dat het paard er vandoor gaat. De man heeft mij vertelt, dat het een onwijs lief paard is. Toen hij gister ging rijden was het wel heel onrustig bij het opstappen. Hij probeert te bijten, wanneer je de rechter hals borstel/aanraak, misschien omdat hij pijn heeft? Mijn moeder wilt niet dat ik op zijn paarden gaat, want zei heeft geen goede gedachte over hem. (Ja, hij is gemeen tegen ons geweest, maar daar heeft hij spijt van) Mijn vader vind het ook geen goed idee, omdat het paard pas 6x gereden is. IK DOE WAT IK DOEN WIL
Ik ga met een BIG-SMILE naar stal, ik vermaak me echt! Maar toch weet ik het even niet?
Over 6/7 maanden ga ik aan een opleiding beginnen, en woon dan van maandag tot vrijdag in een huis bij school. Dus ik zou het paard dan 6/7 maanden kunnen berijden.. Ik vind het moeilijk, (Volgends hem heb ik al een stevige band met het paard, hoe kan ik dan met de gedachte rijden dat ik afscheid moet nemen over 6/7 maanden?
Ik zou het natuurlijk mega graag willen, maar toch zit er ergends iets niet goed?
Ben normaal gesproken erg slordig..
?