van achteruit weg stappen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

van achteruit weg stappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-08 12:57

Had t bericht net al verwijderd omdat ik dacht dat het hier niet goed stond, maar kan echt niet vinden waar ik t dan wel moet plaatsen Haha!

Ik ben sinds kort bezig met t grondwerken en probeerde gister mijn paard van achteruit weg te laten stappen. DIt lukte echter helemaal niet. Ik gebruikte mijn zweepje om zijn achterbeen aan te tikken met het commando stap. Maar hij stapt dan alleen van voren weg. Heb dus geen idee hoe ik het moet doen Lachen

En kan iemand mij nog een keer de hulpen voor de travers uit leggen? Clown Heb wel een tijdje les gehad, maar dit is gestopt en waren er nog maar net mee begonnen. Schouderbinnenwaarts gaat al redelijk, maar moeten nog veel oefenen. Travers begin ik dus niet meer aan zonder dat ik weet hoe het moet en pas wanneer we schouderbinnenwaarts goed onder controle hebben Lachen

SuperSmurf

Re: van achteruit weg stappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 15:17

Niemand die me hier mee kan helpen? Lachen

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:25

Misschien een idee om van voor meer te begrensen? Zodat de energie die je hem vraagt te gebruiken vanuit zijn achterbenen.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 18:03

dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar hij snapt t niet helemaal. Ik vraag natuurlijk om te stappen, maar tegelijkertijd hou ik hem van voren tegen. Hij is 24 en heeft dat misschien nooit gedaan zo. ( al heeft hij wel op de baan gelopen en zou dan toch vanuit de starthokjes ook van achteruit kracht moet zetten om snel snelheid te maken )