EquiSense

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jilly__

EquiSense

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-08 10:34

Hebben jullie ervaring met EquiSense?
Zag het op marktplaats staan toen ik aan het kijken was voor parelli level 1.

Waar zouden jullie voor gaan?
EquiSense is volgens mij nederlands gesproken en kost minder maar leer je er even veel van in de advertentie vond ik de inhoud wat matig klinken.
iemand ervaring?

Splash_

Re: EquiSense

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 10:38

Ik volg dit even, ben ook wel benieuwd.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 09:49

Ja, ik heb het hier in de kast staan. Op zich wel leuk gedaan, maar het heeft een stuk minder inhoud dan een compleet level 1 pakket. Logisch ook, het bestaat uit een klein werkboekje en een DVD.
De inhoud klopt trouwens wel hoor, alleen is de 'methode' nog niet af zeg maar. Dus dan heb je dit doorlopen, maar dan heb je in feite nog veel minder gedaan en informatie gehad dan bij een parelli level 1 pakket.
Het is zeker een goede optie als je totaal geen Engels verstaat, maar dan zou ik zelf misschien eerder voest of inge teblick aanraden.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 10:08

Hier even een filmpje met een overzicht van oefeningen uit deel 1 van EquiSense:
http://nl.youtube.com/watch?v=0VV4vJdPrN4

Op de website (http://www.equisense.nl) kun je ook nog meer info vinden over de DVD.

Deel 1 is nog maar het begin en er wordt hard gewerkt aan de opvolgende delen, dus deel 1 als losstaande DVD is niet te vergelijken met een complete methode als Parelli.

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 16:35

Ik heb hem ook, ik vind het heel goed om mee te beginnen.
Ook vb voor mensen die nog niet zeker zijn of het wat is voor hun. Een parelli pakket kost pakken geld en als het dan niks is tja dan moet je het weer verkopen.
Natuurlijk zijn de parelli paketten veel uitgebreider ze zijn ook veel duurder Haha!
Zoals Callippo aangeeft ze zijn druk aan het werk voor een vervolg.
Ik doe al jaren parelli met mijn paarden. Nu had ik een verzorgstertje die totaal geen engels kon die was maar wat blij met de equisense dvd.