Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Verder maak ik gebruik van de clicker, en ben ook van plan om dat binnenkort eens onder het zadel te gaan proberen. 

) en zij is voor mij aan de slag gegaan met Escala weer vertrouwen geven in de trailer en ik moet zeggen dat we duidelijk op de goede weg zitten! We zijn in ieder geval zo ver gekomen dat we Scaal zonder problemen naar een nieuwe stal konden verhuizen en ik kon haar ook zelf de veewagen in leiden zonder dat ze ging steigeren. Omdat ik dus zo'n goede ervaring heb met deze methode wil ik er met deze vrouw dus graag mee door gaan tot we het idee hebben dat Escala ook werkelijk weer "volledig" (als dat kan...) vertrouwen heeft op de rit. BTW, Escala reageerde als modelpaard op de join up, helemaal volgens de "regels", was errug leuk om te zien!

)

Citaat:Op 2001-07-08 22:23, schreef carola:
Ik heb een clinic van Piet nibbelink meegemaakt. Leuk hoor, maar voor mij was het weinig nieuws. Ik vond het allemaal behoorlijk vanzelfsprekend.
Zo ga ik altijd met mijn paard om, die clinic heeft daaraan niets veranderd.