Dr Cook Hoofdstel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Dr Cook Hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 18:51

Ik heb interesse om het dr cook bitloze hoofdstel aan te schaffen. Ik heb op internet en hier op bokt rondgeneusd en dat lijkt me wel wat.
Weet iemand waar ik dit hoofdstel "live" kan bekijken?
Ik weet dat ik het via internet kan bestellen...maar ik heb iets graag even in handen om het op mijn gemakje te bekijken voordat ik het koop.
Heeft Divoza ze in het assortiment? Of de winkels van Horselover?
Of een andere winkel in de omgeving van Apeldoorn?
Ik heb al rondgevraagd of iemand hier in de buurt het heeft...maar nee....dat lukt dus niet.
Ik ben benieuwd.

Anoniem

Re: Dr Cook Hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 18:55

Ik heb mijn Dr. Cook hoofdstel bij Vrielink in Apeldoorn gekocht, en laatst hingen er nog een paar.
Misschien kan je zondag ook naar Paard 2008 in Hardenberg gaan, die dag staat in het teken van bitloos en ik geloof dat je daar ook op je gemak bitloze optomingen kan bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 19:32

De Cook is alleen online te verkrijgen, via www.bitloosrijden.nl en www.bitloos.be. Alleen zij verkopen de originele Cook.

Om de Cook (en andere bitloze hoofdstellen) te bekijken, zou je zondag 27 januari naar Paard 2008 in Hardenberg kunnen komen. Die dag wordt gevuld door de Nederlandse Vereniging Bitloos Paardrijden (de NVBP) en bij hun infostand kun je alle optomingen van hun bruikleen service bekijken.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:10

Je neemt me de woorden uit de mond Tong uitsteken

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 21:34

RedPassion schreef:
Ik heb mijn Dr. Cook hoofdstel bij Vrielink in Apeldoorn gekocht, en laatst hingen er nog een paar.
Misschien kan je zondag ook naar Paard 2008 in Hardenberg gaan, die dag staat in het teken van bitloos en ik geloof dat je daar ook op je gemak bitloze optomingen kan bekijken.

Iedereen bedankt voor de tips.
Waar zit Vrielink in Apeldoorn? Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving. En weet je zeker dat het een dr. Cook is...aangezien de anderen beweren dat het alleen via internet besteld kan worden?
Ik vind het overigens ook prima als het een ander merk is met hetzelfde systeem. Mits het leer maar van goede kwaliteit is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-08 21:57

Dat had ik misschien meteen moeten melden Knipoog Nee, die van mij is geen originele Dr.Cook, het systeem is wel hetzelfde. En het leer is zeker van goede kwaliteit.

Vrielink zit aan de Zwolseweg.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 22:49

RedPassion schreef:
Dat had ik misschien meteen moeten melden Knipoog Nee, die van mij is geen originele Dr.Cook, het systeem is wel hetzelfde. En het leer is zeker van goede kwaliteit.

Vrielink zit aan de Zwolseweg.

Mag ik vragen wat jouw hoofdstel gekost heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:19

Ja hoor Lachen Die was 75 euro.

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 18:54

RedPassion schreef:
Ja hoor Lachen Die was 75 euro.

Oh...okee...bedankt. Dat valt me reuze mee!