Voetjes op commando geven kan ze wel, en de basis op zich ook.
Dus het steigeren word ietsje moeilijker voor haar

Nou hopelijk zijn er tips.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SmithsGirl schreef:Mijn tip is om je paard niet te leren steigeren... een paard kan het altijd tegen je gaan gebruiken... anders had ik het Banjer ook wel willen leren....
Waarom wil je een paard leren steigeren? Omdat het er stoer uitziet?
parouscha schreef:Zie pinky van pinky_girl hier op bokt kan ook steigeren en heeft ze er problemen mee gehad ''nee''.
Dus waarom niet, proberen kan geen kwaad.
gijsenkim schreef:En als je het paardje nou ooit moet verkopen en de nieuwe eigenaar geeft onbewust zo een kommando. Paard doet wat het geleerd is en krijgt ongenadig op zn sodemieter................. Leuk voor m
Belsje schreef:Hihi tijdje met zo eentje gereden die bij ons op stal stond. Alleen wist ik niet dat hij dat kon
, domme
dat ik ben.
Ik heb dat beestje dus héél vaal het commando gegeven te steigeren ... zonder het te beseffen :'(, teugels opnemen was dus steigeren. Zijn baasje reed hem volledig op zit ... dus elke "stand" van je teugels stond voor hem wel voor een kunstje.
stef schreef:"als je hem ooit verkoopt"
Pleur op
Ik ga mijn paard echt geen dingen niet of wel leren "voor het geval ik hem ooit verkoop"
Als je hem voor de verkoopt hebt misschien anders, maar jamaica leer ik gewoon alles wat ik haar wil leren. Al wil ik dat ze leert dat ze mij in mijn donder bijt zodra ik de stal in loop, dan leer ik dat. Mijn paard, mijn feestje