Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rmej schreef:Eh, ik denk dat er weinig mensen zijn die enige idee hebben waar je het over hebt, maargoed.
Er zijn allerlei leuke dingen die je je paard kunt leren. Als je een overzicht ofzo zoekt is het handig om vrijheidsdressuur in te typen bij google, dan krijg je allerlei sites.
Op bokt zijn er ook al een aantal topics waar het een en ander aan links genoemd wordt.
Succes!
(voor als extraatje te doen bij het rijden) Wildgirl schreef:ik neem aan dat je te groot bent voor je pony?
xPjul schreef:Je kan ook met je pony gaat fietsen, lange lijnen, in het bos gaan wandelen, misschien ken je nog jonge kinderen die je er een rondje op kan laten stappen...
Veel succes ermee!

Snoop_fan schreef:Wildgirl schreef:ik neem aan dat je te groot bent voor je pony?
Vele vinden van wel, maar bij ene kennis kwam de DA en daar heb ik aangevraagt of ik te groot ben voor Snoopy maar hij vind dat het nog kan..
Alleen is iedereen nu sper boos omdat ik nogaltijd rijdt..
Wildgirl schreef:ik neem aan dat je te groot bent voor je pony?
[/quote]Snoop_fan schreef:xPjul schreef:Je kan ook met je pony gaat fietsen, lange lijnen, in het bos gaan wandelen, misschien ken je nog jonge kinderen die je er een rondje op kan laten stappen...
Veel succes ermee!
fietsen zou k niet proberen, hij heeft nogal wat kracht
kan je me uitleggen wat je doet aan lange lijnen en wat dat het precies is
In het bos gaan wandelen mag ik niet.. omdat hij zih 2 jaar geleden ooit heeft losgetrokken uit de hand van mijn moeder en sindsdien mag het niet meer (maar ik ga nu nog oefenen gewooon in de piste en dan kan ik misschien weer het veld in..)
Jonge kinderen een rondje laten stappen.. ik maghet niet omdat Snoopy nogal soms kan trekken enzo en dan gaat bokken als hij geen zin heeft.. daarom probeer ik zelfvertrouwen op te bouwen door er zelf op te gaan zitten (maar dit mag niet meer van jullie..)
hujj schreef:Als ik jou was zou ik eerst maar is oefenen aan het halster te lopen, dat is DE grote basis![]()
en DÁN pas verder te gaan.
enne,,
okey dat je pony te klein is hoor, het licht ook aan JOU lengte en gewicht. en als de dieren arts zegt dat je erop kunt rijden zou ik dat gewoon verder doen hoor,, laat iedereen maar die zegt dat je je pony gaat bezeren.![]()
véél xxxjes en suc6 meissie!
gekvanfleur schreef:Je kan ook met je pony gaat fietsen, lange lijnen, in het bos gaan wandelen, misschien ken je nog jonge kinderen die je er een rondje op kan laten stappen...
Veel succes ermee!

Snoop_fan schreef:gekvanfleur schreef:Je kan ook met je pony gaat fietsen, lange lijnen, in het bos gaan wandelen, misschien ken je nog jonge kinderen die je er een rondje op kan laten stappen...
Veel succes ermee!
fietsen zou k niet proberen, hij heeft nogal wat kracht
In het bos gaan wandelen mag ik niet.. omdat hij zih 2 jaar geleden ooit heeft losgetrokken uit de hand van mijn moeder en sindsdien mag het niet meer (maar ik ga nu nog oefenen gewooon in de piste en dan kan ik misschien weer het veld in..)
Jonge kinderen een rondje laten stappen.. ik maghet niet omdat Snoopy nogal soms kan trekken enzo en dan gaat bokken als hij geen zin heeft.. daarom probeer ik zelfvertrouwen op te bouwen door er zelf op te gaan zitten (maar dit mag niet meer van jullie..)
gekvanfleur schreef:fietsen zou k niet proberen, hij heeft nogal wat kracht