Voetjes naar voren uitzwaaien snapte ze vrijwel meteen. Intussen wordt er dus enkel nog beloond als ze hem netjes en hoog genoeg naar voor uitzwaait, dus op zich is het voldoende hoog opheffen geen probleem, maar hem langer uitgestrekt omhoog houden lijkt vrijwel onmogelijk voor haar... Ik krijg er echt geen milliseconde langer uit... ze doet haar spaanse pas en wanneer ik dan iets langer probeer aan te houden en de beloning dus niet onmiddelijk op het zwaaien met het been volgt, begint ze als een wilde te zwaaien met dat voorbeen... Dan moet ik dus weer een paar keer een 'slechtere' pas vragen zodat ze hem tenminste maar 1 keer uitvoert, want voor wild rondzwaaien wordt ze niet beloond...Maar als ze het 2x mis heeft met een oefening heeft mevrouw er gewoon genoeg van en doet ze simpelweg niets meer op geen enkel commando; dat moet ik dus voorkomen als ik op zn minst positief wil afsluiten...
Bij wijze van afwisseling dacht de pas ook al eens vanuit de stap proberen te laten maken, maar daar snapt ze dus ook geen jota van... ze stapt en tesamen met halthouden (halthouden moet ik niet vragen; zij stopt als ik stop...) vraag ik om een pas, maar dan staat ze daar naar haar voeten te staren ofzo van 'wat moet je nou?'. Hoe ga ik dan best verder? Toch nog die pas vragen?
edit: ze kan ook nog andere trucjes, dus het is niet dat ik een uur aan een stuk spaanse passen zit te vragen hoor
Maar inderdaad... misschien is dat wel veel makkelijker voor haar...
vanuit stilstand pas en dan voorwaarts vragen.