Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het hoeft natuurlijk niet elke week, maar toch met enige regelmaat gewoon eventjes een paard/pony in zijn/haar eentje oppakken
Napie schreef:Ik heb dit probleem ook wel eens gehad maar dan was de pony vaak vermoeid of vond de pony het erg zwaar. Is de merrie goed op conditie? Misschien kan ze het ruintje niet goed bijhouden.
Mmmm... omspannen. Ik moet dat nodig ook eens doen. Ze staat bij mij al 3 jaar aan dezelfde kant
Ik heb er ook 3 en vind het geweldige honden. Napie schreef:Ik heb dit probleem ook wel eens gehad maar dan was de pony vaak vermoeid of vond de pony het erg zwaar. Is de merrie goed op conditie? Misschien kan ze het ruintje niet goed bijhouden.
Mmmm... omspannen. Ik moet dat nodig ook eens doen. Ze staat bij mij al 3 jaar aan dezelfde kant
wolfram3 schreef:hallo,je kunt een harde borstel vastplakken aan de langboom, zodat de merrie hiervan schrikt.
![]()
wolfram3
wolfram3 schreef:hallo,je kunt een harde borstel vastplakken aan de langboom, zodat de merrie hiervan schrikt.
![]()
wolfram3