zelf denk ik dat het ligt aan dat we ik het sturen nog neit goed genoeg onder de knie heb. ik doe ook grond werk maar dat lukt ook niet zo goed aangezien er niemand in de buurt is die me ermee kan helpen. ik weet dus niet zo goed hoe het allemaal werkt. heb wel het boek gelezen van parelli en op internet enzo maar alleen daarmee kom ik er niet.
Ik heb ook neit echt zin meer om met bit te rijden want ik merk gewoon zo veel verschil als ik zonder bit rijd, ze loopt vaker met der oren naar voren enzo. maar zo krijgt ze gewoon te weinig beweging en ze kan haar energie ook niet kwijt want het is bij ons altijd zo druk in de bak. (mijn paard staat op een stal die 2 maanden geleden gesloten is als manege dus er staat gewoon heel veel pension nou).
Ik weet egielijk niet goed meer wat ik moet doen, buiten rijden is geen optie want dan begint ze eenmaal te rennen en is ze neit meer te stoppen. en ik moet stiekem toegeven dat ik me dan best onveilig op haar voel. ik moet zoieso les krijgen in grondwerk maar ik kan niemand vinden hier in de buurt en aangezien ik alles zelf moet betalen heb ik dar ook niet echt het geld voor.
Heeft er misschien iemand tips voor mij.
Misschien voor het grondwerk, welke oefeningen.
ik heb op bokt een lijstje gezien met mensen die les geven in grondwerk en heb iemand in de buurt proberen te contacteren maar daar hoor ik maar niks van.
Ik vraag me soms ook zo af waarom ze buiten neit te houden is, ik doe duidelijk iets fout maar ik zou graag willen weten wat. het is een beetje een onduidelijk verhaal misschien maar ik hoop dat jullie het wel een beetje snappen