(en tijdens een plotstelinge sprong opzij kun je er naast liggen).Hoe stevig zit je op een pad?
En welke is goed?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(en tijdens een plotstelinge sprong opzij kun je er naast liggen).
.
Dani62 schreef:Ik vind ze heerlijk!
Een goede zit zo stroef dat je er zelfs mee kan lichtrijden.![]()
Zelf zweer ik bij de barebackpad van Voest!

Welshcobfan schreef:welke manen?
Ik reed ermee in het bos, sprong ermee, alles. De eerste 2x was het wennen, daarna wilde ik niet meer zonder. Vond het toen eerlijk gezegd ook best jammer dat hij een zadel kreeg (die overigens ook heerlijk zat!) en van stal verhuisde. Toen was het buitenrijden op een bbp helaas snel afgelopen. Welshcobfan schreef:Heb je aan zo'n nylon handvat genoeg grip? Of beter gezegd, als het peerd gek doet, blijf je dan zitten als je je aan het handvat vasthoud?

absque_dubio schreef:Ik heb ook een tijd op een hele iele pony gereden met een bbp, en het reed heerlijk!Ik reed ermee in het bos, sprong ermee, alles. De eerste 2x was het wennen, daarna wilde ik niet meer zonder. Vond het toen eerlijk gezegd ook best jammer dat hij een zadel kreeg (die overigens ook heerlijk zat!) en van stal verhuisde. Toen was het buitenrijden op een bbp helaas snel afgelopen.
Zijn geld waard dus.
LilianR schreef:Oke.Zijn geld waard dus.
Zijn er ook mensen die ervaring met meerdere Barebackpads hebben?