Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nou hopen dat je er vaker op mag rijdne
.

Anoniem schreef:ben erg benieuwd naar de foto's en idd eenmaal een draver nooit meer iets anders. ik heb ook toen ik geen paard had om te rijden. de draver van mijn vriendin gereden. en nu krijg ik over een weekje mijn eigen draver
Only_Hellen schreef:Anoniem schreef:ben erg benieuwd naar de foto's en idd eenmaal een draver nooit meer iets anders. ik heb ook toen ik geen paard had om te rijden. de draver van mijn vriendin gereden. en nu krijg ik over een weekje mijn eigen draver
Welke draver heb je gekocht?
(heb geen verstand van de drafbaan ) Anoniem schreef:ben erg benieuwd naar de foto's en idd eenmaal een draver nooit meer iets anders. ik heb ook toen ik geen paard had om te rijden. de draver van mijn vriendin gereden. en nu krijg ik over een weekje mijn eigen draver

Leuk dat je zo genoten hebt!
Sempre schreef:Anoniem schreef:ben erg benieuwd naar de foto's en idd eenmaal een draver nooit meer iets anders. ik heb ook toen ik geen paard had om te rijden. de draver van mijn vriendin gereden. en nu krijg ik over een weekje mijn eigen draver
Gefeliciteerd met je aanwinst!!
Haha, ja dravers zijn top he.Leuk dat je zo genoten hebt!

Anoniem schreef:een 3 jarighengst die ook in het tuig beleerd is maar nooit gekoerst heeft. hij heet noble touch maar ik weet niet of hij ook op papier zo heet. hij is iig 3 jaar oud en op 30/11 geboren. dus zou dat kunnen kwa eerste letter ? dat hij 3 is
edit: oja hij komt uit duitsland en heeft een paspoort van de drafbaan of zo(heb geen verstand van de drafbaan )
Only_Hellen schreef:Anoniem schreef:een 3 jarighengst die ook in het tuig beleerd is maar nooit gekoerst heeft. hij heet noble touch maar ik weet niet of hij ook op papier zo heet. hij is iig 3 jaar oud en op 30/11 geboren. dus zou dat kunnen kwa eerste letter ? dat hij 3 is
edit: oja hij komt uit duitsland en heeft een paspoort van de drafbaan of zo(heb geen verstand van de drafbaan )
De enige Noble Touch geregistreerd bij de HVT is er eentje van 16-5-2004. Niet van 30 november. Nu wordn er in november ook niet veel veulens geboren. De namen van dravers uit het buitenland, komen niet overeen met de jaartallen in Nederland. Met andere woorden zegt de eerste letter van een buitenlandse draver, niets over de leeftijd zoals wij die herkennen hier.
schaapjuh schreef:Uhhm ik heb niet helemaal goed gerekendKwam veel lager uit qua leeftijd
![]()
Zal eens navragen hoe het zit, misschien is Zazou wel haar roepnaam ipv echte naam of wordt het met een S geschreven.
Naja maakt verder ook niet uit, ik heb iig fijn gereden