Wie rijdt of organiseerd er wel eens een mendurance? Officieel of onofficieel, hoe zit dat trouwens inmiddels, is het al een 'erkende' sport? Wie weet waar ik info kan vinden over trajecten, wat je nodig hebt e.d.?
Ik heb 1 kennismakingsklasse gereden met de shetten die die is mij goed bevallen (en goed uitgereden) Ik ben inmiddels lid van de KNHS-endurancevereniging dus kan ik 'officieel' gaan rijden. Helaas is 2008 het derde proefjaar omdat er nog geen juryleden zijn opgeleid door de KNHS. Er worden wel een paar klasse 2 wedstrijden georganiseerd. Ik zelf organiseer dit jaar voor het eerst een mendurance wedstrijd in het Drents Friese Wold. In ieder geval: ik hoop dat dat lukt want nu het toch niet officieel wordt, krijg ik een aantal kosten die we nu zelf moeten zien in te dekken. Het 1 of andere is dus wel afhankelijk van sponsors. Je kan heel veel informatie vinden op de site http://www.deronline.nl Gewoon even het het reglement doorlezen. Voor andere vragen staat mijn PB altijd open.