Ik heb er nog niks van gezegt omdat ik laatst een (nogal grote) ruzie met haar heb gehad, en ik wil dat nu niet meer
. Dus als jullie je mening willen geven, graag! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Dus als jullie je mening willen geven, graag!
xElienx schreef:een hobbeltje of een scherpe wending en je ligt onderuit.
[***] schreef:xElienx schreef:een hobbeltje of een scherpe wending en je ligt onderuit.
In de sneeuw![]()
Ik vind het altijd lachen, pret met je pony. Een goed passend tuig en een niet te zware slee en gaan met die banaan.
En een rem op een slee? Dat heeft toch helemaal geen zin.

ILoveMyHorse schreef:Bij mij op stal staat er een shet, en de eigenaar daarvan wilt met haar naar buiten als het sneeuwd. Dat wilt ze dan met een plastic slee erachter? Ik weet niet of dit zo'n slim idee is..er zitten dan wel remmen op dat ding (heb de slee al een keer gezien)maar toch..
Ik heb er nog niks van gezegt omdat ik laatst een (nogal grote) ruzie met haar heb gehad, en ik wil dat nu niet meer. Dus als jullie je mening willen geven, graag!
en dan het liefst zo een stoute, sjees, ik speel mee shet
) 
Nu zou ik het niet doen omdat ik het gevaar beter in kan schatten.Maar toen?Ik was elf jaar en bond gewoon zo`n houten slee aan mijn longeer singel.Nu bleef ik wel op eigen terrein en regelmatig sloeg ik omver.Maar een lol dat ik had.Moet wel zeggen dat deze pony 200 % bomproef was en voor de kar beleerd was toen wij haar kochten.
heel leuk maar ik bleef in de wei. Ze liep wel al voor de kar toen. Ze vond het zelf ook nog leuk denk ik en als je niet te snel gaat (hoogstens een drafje) dan knal je er niet tegenaan als ze plots stopt.. Ik wil ook sneeuw! heb net m'n haflinger terug leren slepen
en een gloednieuw tuig dus kom maar op met dat witte tapijt!
voor een klein kind dat hij kan schommelen. Zo een schommel rups noem ik het maar
.
) http://members.tele2.nl/remcodo/filmpje ... wpret2.wmv