[AR] mennen in de omgeving van Losser

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

prairiewolf

mennen in de omgeving van Losser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 13:43

Het is de bedoeling dat wij in het voorjaar van 2008 met onze merries verhuizen naar de omgeving van Losser. Ik moet nog een plek voor mijn merries zoeken, maar gelukkig staan er veel paarden in de omgeving. Weet iemand waar je in of rond Losser je goed kan mennen? Dan kan ik daar rekening mee houden bij het zoeken van een plek.... Het zoekt nu wat lastig vanuit Groningen vandaar mijn vraag
Alvast dank voor evt reacties.

flettie

Re: mennen in de omgeving van Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:41

PB Lowara hier op bokt even. Die woont tussen Enschede en Losser in en kent de omgeving daar erg goed.
Verder is de grensstreek tussen Losser en het klooster van Bardel (in DLD) een mooie omgeving om te rijden.

prairiewolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 16:24

flettie schreef:
PB Lowara hier op bokt even. Die woont tussen Enschede en Losser in en kent de omgeving daar erg goed.
Verder is de grensstreek tussen Losser en het klooster van Bardel (in DLD) een mooie omgeving om te rijden.

dank je wel
heb inmiddels een boel tips binnen dus ik kan even vooruit
fijne feestdagen allemaal

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:19

Je kan rond de Zandbergen in Losser erg mooi rijden. Ook het Lutterzand in de Lutte (vlakbij Losser) is erg mooi, gaan wij ook geregeld heen met de wagen...

Ik woon in Losser, waar kom je ergens te staan? Lachen