Bitloos hoofdstel te leen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dancer

Bitloos hoofdstel te leen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 09:21

Ik ben op zoek naar iemand die mij een bitloos hoofdstel wil lenen voor 1 of 2 dagen. Ik woon in Drachten, dus misschien is er iemand die mij kan helpen?

Ik heb een E-pony, dus het gaat om een cob-maat.

djodjodjo

Re: Bitloos hoofdstel te leen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:20

Ik heb verschillende bitloze hoofdstellen. Ik heb een voest-variant, bosal, soort sidepull, touwhalster en een halsring.
Ik woon niet bij jou in de buurt maar als je de verzendkosten vergoed vind ik het geen probleem.

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 11:28

Afbeelding

Bedoel je deze van Emiel Voest, ik wil namelijk zo'n soort hoofdstel proberen of een norton bittles bridle (of vergelijkbaar).

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 11:29

Dancer schreef:
Ik ben op zoek naar iemand die mij een bitloos hoofdstel wil lenen voor 1 of 2 dagen. Ik woon in Drachten, dus misschien is er iemand die mij kan helpen?

www.bitloos.nl
Als je lid wordt kun je daar meerdere bitloze optomingen lenen Ja

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 11:56

Visconti schreef:
Dancer schreef:

http://www.bitloos.nl
Als je lid wordt kun je daar meerdere bitloze optomingen lenen Ja

Ja, ik heb al op de website gekeken maar ik ben geen fanatieke bitloos rijder (op dit moment). Ik ben gestopt met dressuurrijden omdat mijn pony op dit moment aan haar top zit qua dressuur, ze staat nu op rust, ik rij haar nog 1 of 2 keer in de week en het leek mij voor haar fijner om dit zonder bit te doen, het is dus eigenlijk een beetje spelevaren Haha! en omdan gelijk lid te worden van een vereniging, ja dat weet ik niet...

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:36

Om het eens uit te proberen kun je ook gewoon eens met je stalhalster rijden, in de bak, teugels of halstertouwen eraan... Gaat prima, het is wat lomp met sturen enzo, maar je krijgt wel een idee hoe jij en je pony erop reageren. Lachen