[AR] Waar menbewijs halen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Waar menbewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 09:16

Volgens mij heet het een menbewijs maar mijn buurman wil dus leren te mennen met een paardje, maar waar moet hij dat leren en wat zijn de tarieven?
wie kan hierop antwoord geven?
ik hoop op reactie.
mvg, Patricia

JoyCiej007

Re: Waar menbewijs halen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 10:20

Kijk eens in de FAQ (bovenaan deze pagina) gebruik de zoekfunctie eens en kijk eens in de wiki Knipoog

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 13:32

JoyCiej007 schreef:
Kijk eens in de FAQ (bovenaan deze pagina) gebruik de zoekfunctie eens en kijk eens in de wiki Knipoog

heb ik inderdaad gedaan maar ik begrijp het niet helemaal.
maar toch bedankt Lachen Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:06

Ik weet zeker dat je met een beetje moeite en gebriuk van de zoekmachine hier op AR al een heleboel topics kunt vinden waar dit in gemeld wordt.
Zoals gezegt kun je ook eens in de Wiki kijken en de FAQ (beide in een sticky bovenaan deze pagina)
Verder kun je om bedrijven te vinden waar menlessen gegeven worden ook eens met Google zoeken, dan heb je de tarieven meteen bij elkaar want dat kan nogal van elkaar verschillen.
Ben je hier echt op zoek naar bedrijven dan kan je beter een topic plaatsen op EA-GZ Diensten, daar horen vragen mbt bedrijven en hier kan je dan een link naar je topic in de daarvoor bestemde sticky bovenaan deze pagina zetten Knipoog
Hier een slotje.