waar parreli methode?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tummy

waar parreli methode?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 18:04

ik ben me sinds kort gaan verdiepen in nh.
maar weet iemand misschien waar ze lessen/cursussen geven op de parrelli methode.
en aangezien ik nu western rijd, zoek ik iemand die in de richting van deze stijl lessen/cursussen geeft.
ik weet dat nh op iedere disipline kan worden toegepast maar omdat ik nog wedstrijden wil gaan rijden zoek ik iemand die meer weet over western rijden.
ik woon zelf omg. eindhoven.

ik hoop dat het duidelijk is.

groetjes..

Morrie

Re: waar parreli methode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 11:30

Er is maar 1 Parelli instructeur in NL en dat is Eddy Modde, hij zit in Oostburg.
Engels of western maakt hem niets uit denk ik: hij rijdt de ene demo met een Engels zadel en de andere met een western zadel.....

Cassidy

Re: waar parreli methode?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 10:20

Als je gaat Parelli-en en het het programma wilt volgen, moet je er rekening mee houden dat je er de eerste tijd naast staat, en dat wedstrijden rijden er in het begin niet inzit.

Trainingsstal Starnmeer geeft les volgens de methode Clinton Anderson (lijkt heel erg op Parelli). Voordeel is dat je je wedstrijden kunt blijven rijden als je op deze manier aan de slag gaat.