Dit jaar ging ik voor het eerst mee met Rebbel. Lintjuuuh wilde wel mee als groom, en met longeerlijn voor de zekerheid gingen we het maar gewoon proberen..
Vrijdag kwamen we aan en dezelfde middag een rit van 2 uur gereden. Reb vond het in eerste instantie maar vreemd, maar na een kwartiertje zag hij de lol er wel van in en hebben we heerlijk gereden.
Zaterdag van 10u tot 16u weg geweest, een lekkere lange rit gemaakt, met regelmatig een koffie-stop, en een gezamelijke lunch onderweg. Was helemaal super!
Zondag nog een laatste rit van 3 uur, met een gezamenlijke koffiestop.
Wederom heerlijk gereden, maar helaas op de terugweg, 5 minuten van stal, schrok Rebbel heel erg van een hond en raakte met zijn been over de streng. Hij raakte in de stress, en begon te slaan. Zo ging hij over het lamoen en zat helemaal in de knoop. Linda had hem gelukkig snel te pakken, en ik lazerde met kar en al nog om.. Pony snel uitgespannen, schade viel reuze mee, alleen Reb had een klein sneetje aan zijn achterbeen..
Superweekend dus, helaas met een wat minder einde.
Maandag meteen weer ingespannen en rondje buiten gedaan met hulp van degene die me altijd helpt, en dat ging vrij goed. Ondertussen weer 2x gereden, we hebben allebei weer een flinke deuk in ons (zelf)vertrouwen, maar hier komen we ook wel weer overheen.
Het zijn er maar een paar, maar wilde jullie toch even mee laten genieten van dit superweekend

En nog een belachelijk filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=TU1qeZVpxEc
En ja, mijn wagen heeft zelfs dit spektakel prima uitgehouden

Wel een paar keer bijna omgeslagen, niet door de wagen, maar door mijn stuurkunsten

(alleen jammer dat Rebbel iets donker is)
haha dat filmpje! en heerlijk schudden op die wagen, super comfortabel
! Het klinkt wel heel leuk en gezellig, het is in ieder geval een prachtige omgeving.
HAHA geweldig