Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, fanatieke groom achterop dus denk dat het tempo omhoog gaat ditkeer

Is er nog genoeg ruimte? Ik moet namelijk wel zeker weten dat de wagen dan klaar is en ik vervoer heb, maar loopt het storm daaro met inschrijven of kan ik nog even rustig aan doen?
, maar je kunt dit jaar ook binnen losrijden dus misschien dat het nu harder gaat.
JoyCiej007 schreef:dat er nu mogelijkheid is tot binnen losrijden... lijkt me, vooral in januari niet echt een pretje om buiten los te rijden, je weet maar nooit met het weer
aangezien ik mn enkel goed gebroken heb en hem half december pas weer voorzichtig mag belasten. xElienx schreef:ik ben dit jaar voor het eerst sinds een paar jaar waarschijnlijk niet van de partijaangezien ik mn enkel goed gebroken heb en hem half december pas weer voorzichtig mag belasten.

mriekie schreef:Wij hebben in het verleden ook wel eens mee gedaan in Wenum-Wiesel. Ik weet niet wat dit jaar de plannen zijn...
Als we dat weekend niks te doen hebben komen we misschien wel Renate aanmoedigen!
Elien, wat heb je gedaan? in elk geval beterschap en sterkte!!!
ardo_iggy schreef:xElienx schreef:ik ben dit jaar voor het eerst sinds een paar jaar waarschijnlijk niet van de partijaangezien ik mn enkel goed gebroken heb en hem half december pas weer voorzichtig mag belasten.
Hoe is het gekomen.
Het is toch niet met een auto ongeluk gebeurd.
ik was de pony's in de andere wei aan het zetten. toen ze in de andere wei/paddock liepen, wou ik het draad dicht gaan maken. maar Sil kreeg ineens hele andere plannen. ze na een sprint en vloog vol met haar borst in het draad. mijn ene voet gleed weg doordat het gras lang en nat was. Sil bleef trekken en mijn rechter enkel klapte helemaal dubbel. ik hoorde hem knappen
vervolgens herstelde ik, maar mij enkel was totaal onstabiel en klapte nog een keer door naar de andere kant.
niemand thuis was. ik had nog een paar keer om hulp geroepen, maar niemand hoorde het. dus toen ben ik maa kruipend/slepend naar huis proberen te komen. nog 2 keer flauwgevallen. mn enkel knakte echt alle kanten op.
, wie start er nu allemaal/
dan doe ik dat wel
dat je op krukken loopt? LloiDLoVeR schreef:Oke, dat is goed. Ik ga ook niet zo hard met me krukken dus komt mooi uit![]()
(Om voor jezelf even een voorstelling te kunnen maken)
). wat moet je vreselijk veel pijn hebben gehad! hebben ze er een pin in gezet?