[AR] menroutes omgeving utrecht??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

melanie20

menroutes omgeving utrecht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-07 17:54

Ik ben opzoek naar ervaringen van menners opgeving utrecht...

Ik wil binnen kort voor de eerste keer met me welsh A ff het bos in met de wagen...
Zijn der ook routes die niet al tezwaar zijn..?> mul zand, veel heuvels etc...

Wil het namelijk rustig opbouwen...

wie heeft er ideeen en tips?

gr melanie

RonH

Re: menroutes omgeving utrecht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 21:36

Tja, wat is in de omgeving Utrecht? Wij hebben ons paard in Soest staan, en daar heb je wel hele mooie men paden. Nadeel is dat je officieel een plaatje moet hebben en daarvoor heb je een koetsiersbewijs nodig.
Rond Bilthoven zijn ook een aantal stukken goed te doen geloof ik.

haflinger4me

Re: menroutes omgeving utrecht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 03:33

Achter motel de Biltse hoek ligt landgoed Beerschoten. Hier zijn de ruiterroutes aangepast zodat ze ook voor mennen geschikt zijn. Je hebt wel een penning nodig, waar ook veel op wordt gecontroleerd. Ik weet niet wat je omgeving utrecht vind ? Lage Vuursche schijn je ook mooi te kunnen rijden maar daar ben ik zelf nog nooit geweest. Rond Austerlitz zijn de bossen van Staatsbosbeheer ook goed te rijden, brede over het algemeen stevige paden ,maar........met het weer van de laatste dagen is het eigenlijk overal zwaar in het bos. Veel modder en plassen wat voor een pony met nog niet veel conditie behoorlijk pittig is.