Longeren met longeersingel en touwtjes, graag foto's.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TigerBD

Longeren met longeersingel en touwtjes, graag foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 18:15

Hebben jullie misschien foto's hoe jullie longeren met touwtjes, en op welke hoogte dan (met longeersingel) en 2 losse touwtjes, of 1 lange?. Graag tips. Bedankt Haha!

__Elizabeth

Re: Longeren met longeersingel en touwtjes, graag foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:21

ik heb op dit moment geen foto's ik zal ze maken,,
ik longer met dubbele ongeerlijn en dan de middelste ringen en dan door het bit tussen de benen en dan vastmaken..
ik heb een gewone longeerlijn en dan twee touwjes aan elke uiteinde van 3m en die maak ik aan alle twee de kanten vast het is dus een geheel.. (gewoon wat je in de winkel kan kopen maar dan in elkaar geknutselt:))

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 15:26

Bedoel je zo Tong uitsteken Haha! :

Afbeelding

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 23:27

Ik longeer ook met touwtjes:
Afbeelding
Het is 1 lang touw. In het midden heb ik een klipje gemaakt, het touw gaat daar los doorheen. deze klip klik ik vast tussen de voorbenen aan de singel. Dan beide uiteinden door het bit, van binnen naar buiten, naar de ringetjes voor aan het zadel. (of aan de longeerlijn)
Er zitten bij mij knoopjes met lusjes aan, en aan de uiteinden heb ik ook 2 kleine klipjes. Zo kan ik het touwtje ook nog korter of langer instellen, zonder dat ik strikjes moet gaan knopen..

Succes!