.We gingen met zijn 3en op het land rijden (2 aanpsanningen en 1 onder het zadel).
De beestjes waren wel wat fris....Het paard van mijn stalgenootje ging iets te enthousiast bokken en stond ineens met zijn been over de streng. Paard super braaf en liet zich gewillig bevrijden van zijn onhandige situatie.
Vervolgens zag Danno (die ook al wat kijkerig en erg voorwaarts was) zijn weide maatje in volle galop over het andere stuk land gaan..hey dacht Danno daar moet ik achteraan(we reden ook precies in die richting). Het schrikdraad kwam wel erg dichtbij op een gegeven moment en paard was niet meer te sturen
. Pas op het laatst ging de rem erop maar we hadden al te veel vaart...Danno neemt een sprong en toen stonden we ineens aan de andere kant op het zand (hele lange paddock). Het volgende schrik draad kwam ook al weer dichterbij....toen werkte de rechter leidsel ineens wel weer en kon ik nog net op tijd dat monster stil zetten.Gelukkig geen verwondingen van paard of menner alleen het schrikdraadje was stuk. Ik was ook niet bang ofzo ging allemaal zo snel.
Ik was een 'lekkere' coureur volgens mijn stalhouder ...nuchtere boer.
Daarna nog wat nette rondjes gemaakt en uitgespannen. We hadden weer een mooi verhaal.

.