Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lijkt me echt leuk en leerzaam

Ik zou zelf graag diverse verantwoorde methodes zien om paarden te leren steigeren... dit is een oefening waar Banjer en ik tegenaan lopen...

Dniesjj117 schreef:Ja, super. Kan erg leerzaam zijn om eht in praktijk te zien zonder dat je de juiste mensen hoeft te kennen of veel geld hoeft te betalen voor les of een clinic, en bovendien is het gewoon leuk. De prijs zou net als een gewone dvd ongeveer 10euro moeten zijn. Ga je er eentje maken dan?
o, en wat ik verwacht: hoe je moet eagerne op reacties van je paard. Je laat neit voor niks de praktijk zien, ik wil dan graag weten wat er mis kan gaan en hoe je dat oplost.
Als je het werkelijk professioneel aanpakt kun je de eindprijs ook wel wat opschroeven, maar persoonlijk zou ik zelf ook geen 40-50 euro uitgeven voor een dvdtje.. 30 euro is voor mij ook echt de max.. Amable schreef:Ik ben best benieuwd of jullie een trainingsdvd "Vrijheidsdressuur en Clickertraining" zouden aanschaffen? En wat dan de max prijs zou zijn die je er aan uit wil geven. En wat verwacht je van zo'n dvd, hoelang moet 'ie duren, welke oefeningen enz.
Waarschijnlijk is dat beter haalbaar en dan kun je ook over een ander bedrag praten

Ik heb wel intresse..
En wat ik er maximaal aan uit zou geven zou een euro of 18 zijn.. En idd wat al eerder aangegeven moet als het niet zo prof. kan dan kun je misschien een amateurfilm maken want volgens mij hebben de mensen daar ook al intresse in...