Helaas onderweg het achterste bankje verloren, maar de boer waar Bas en Tom staan heeft er alweer een nieuw plankje op gemaakt zodat het eerst niet zo raar lijkt.
Vanmiddag heb ik Tom even ingespannen, ik had al een beetje het vermoeden dat hij te dik/breed zou zijn voor de (grote pony!) boom die erbij zat, en dat was ook zo.
Doordat Tom te breed is springt de boom omhoog, neemt de lichtogen mee en ploept naar voren, zodat Tom geen fatsoenlijke bocht meer maken kan. Dat wordt dus even aangepast voor ik er weer mee ga rijden, maar nu toch even foto's van Tom voor mijn nieuwe wagentje.
Tevens zit er teveel speling bij het linkervoorwiel, gaat ook nog worden gerepareerd (iets met de lagers)
Ik ben niet lang weggegaan, ben van de boerderij naar mijn moeder gereden die achter de boerderij woont, heb foto's laten maken zodat Anke even kan zien wat er nu voor haar oude kar staat en ben weer terug gegaan ( even voordat ik een boktrel krijg over de te strakke lamoen en een wiel met speling en zielughhh en gevaarlijk om daarmee te rijden etc)
Het gaat in dit geval alleen maar even om de combinatie kar+pony, de rest heeft commentaar dus geen nut op

Voorheen was het zo;

En nu rijden we hiermee!;

Mijn uitzicht

Het bewijs van een íets te dikke knol

Het kleine stukje dat ik gereden heb voelde al wel goed, de kar ligt stabiel op de weg, ik zit lager, meer achter Tom dan erboven en voor Tom is het een stuk lichter. Denk dat ik hier wel lol mee ga krijgen.
.
zoo lief die twee!
en dan past die prima !
Echt mooi. Veel plezier ermee