liggen/rollen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaaaa

liggen/rollen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 19:07

ik heb een shet en als die in een bak komt wilt ie meteen hondert keer gaan rollen ofso. zou ik hem dit op commando kunnen leren door hem te belonen als hij heeft gerolt? want dan zou dat best makkelijk zijn denk ik. ik hoop dat jullie hierop kunnen antwoorden Knipoog

Lisaaaa

Re: liggen/rollen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 19:13

niemand die hier antwoord op weet??? dan nog maar een vraag he Knipoog. Ik wil dus wat meer aan vrijheidsdressuur gaan doen maar ik doe dit met mijn oude shet maar wat kan ik allemaal met hem doen want ik ben zo bang dat ie door zijn benen krakt. Ik weet het ik ben overbezorgt Tong uitsteken maar ik wil hem niet gaan overbelasten. Hij kan al zijn hoofd tussen zijn benen doen weet niet of dat een naam heeft:P ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden Lachen

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:16

Dat rollen kan je omzetten naar ligen op commando ja Lachen
Beloon je paard (door te clicken) als hij net op de grond ligt, en haal hem dan terug naar boven voor dat hij gaat rollen..

En je oudere shet kun je zeker VDoefeningen leren, je kan er zowat alles mee, maar besef wel dat compliment enzo redelijk belastend zijn en dat ze dan spieren gebruiken die ze anders (bijna) niet gebruiken.. dus oefen die dingen heel geleidelijk aan, en niet te veel in een keer

succes

Lisaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-07 14:01

ow bedankt ma ik denk niet dat ik dingen zoals het compliment ga doen omdat het me te belastend lijkt. Maar toch bedankt dan weet ik in ieder geval dat hij opzich alles kan Knipoog