[AR] menbewijs

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ivy_power89

menbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 18:57

hallo iedereen
straks ga ik via school mijn menbewijs halen, maar opzich vind ik het mennen wel enger als dat ik onder het zadel rijdt. ik heb het gevoel dat je minder controle hebt over je paard, en zeker wanneer hij op hol slaat. ik moet er niet aan denken als de kar omklapt en je er afvalt.

maar goed daarover wilde ik het niet hebben

ik vroeg mij af wie zijn menbewijs heeft gehaald en hiervoor geoefend heeft. ik heb 1x per week practijkles met school, maar vraag mij af wie er naast zijn lessen ook wel eens met iemand is mee geweest om te oefenen, dit kan ik namelijk ook doen, maarja dan gaat er iemand anders mee en die kan je dan weer de verkeerde dingen aanleren

laat maar eventjes weten!!

Dobel

Re: menbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 18:59

Ik heb mijn menbewijs niet maar ben wel aan het leren mennen ik had het er op het begin echt niet op en zeker niet als ik mee moet gaan groomen met de 3 jarige ervoor die overal van schrikt, degene die de rem op de kar heeft uitgevonden is een held !! (ook al houd je daar je pony echt niet 100% mee tegen)