Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

laartjuh schreef:Scapino heeft van die rolschaatspionnen, niet eens al te duur.
Ik neem ze heul soms mee als ik een groepje pylonnen zie staan
Vlinder32 schreef:Momenteel staan er ook echte "wegpionnen" voor 10 euro per stuk op marktplaats.
ElCamino schreef:overtoom.....tuut tuut
ElCamino schreef:Nou... je slaat de overtoom gids open en zoekt op "pionnen"
Daar kun je ze dus ook gewoon bestellen voor weinig...daar komen mijn pionnen voor de trail/horsemanship ook vandaan.
Denk ...dat snappen jullie wel....
karuna schreef:Echte menpionnen hebben aan een kant geen rand zitten waardoor je de hindernis scherper kunt nemen. Deze zijn idd erg duur. Wij hebben oranje wegwerk pionnen. Helaas maar 5 maar dat is beter dan geen. We hebben een keer wat wegwerkers aangesproken die bezig waren de werkzaamheden op te ruimen. Deze mannen hebben hun baas gebeld en we kregen 5 gloednieuwe pionnen mee. Terwijl ik een paar kapotte vroeg.
Zomaar een paar nieuwe weggeven voor niets.
karuna schreef:waren we ook erg blij mee. Lekker grote dingen, flexibel en kunnen er wel tegen als je er overheen rijdt.
) kun je zo weer nieuwe kopen.
JoyCiej007 schreef:karuna schreef:waren we ook erg blij mee. Lekker grote dingen, flexibel en kunnen er wel tegen als je er overheen rijdt.
Daarom is 'zacht, flexibel' plastic ook veel fijner dan die dingen die je bij de scapino of intertoys oid kan kopen, die zijn nl. van hard plastic meestal, en als je dus een klein stuurfoutje maakt (of je pony denkt dattie bob de bouwer is) kun je zo weer nieuwe kopen.
Officele menkegels zijn mij te duur. 39 euro voor 2 dingen.
.