Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Liek_ schreef:Kun je geen compromis sluiten? Deken op en hele winter buiten?
Ik snap je moeder wel, zeker als jij nu een tijdrovende studie gaat doen wordt het wel een blok aan je been om iedere dag de modder eraf te gaan poetsen. Want een vacht vol modder reguleert natuurlijk ook niet goed
JoviBan schreef:Liek_ schreef:Kun je geen compromis sluiten? Deken op en hele winter buiten?
Ik snap je moeder wel, zeker als jij nu een tijdrovende studie gaat doen wordt het wel een blok aan je been om iedere dag de modder eraf te gaan poetsen. Want een vacht vol modder reguleert natuurlijk ook niet goed
Het is helemaal niet nodig om iedere dag de modder eraf te poetsen. Paarden "borstelen" zichzelf, door te gaan rollen. De vacht reguleert zichzelf dus prima.
In een zandgebied zal dat ongetwijfeld best kloppen, maar het is hier een en al klei en dan kunnen ze rollen wat ze willen, maar die dikke klonten krijgen ze echt niet uit die vacht!

) Dani62 schreef:Ennuhm.. Het oog wil ook wat!? Ik vind paarden er juist heerlijk uitzien met die warme wolle vachtjes!!
) 
Liek_ schreef:Ben ik het zeker niet mee eensIn een zandgebied zal dat ongetwijfeld best kloppen, maar het is hier een en al klei en dan kunnen ze rollen wat ze willen, maar die dikke klonten krijgen ze echt niet uit die vacht!
Overigens, of het er nou wel of niet afgaat, ik vind dat je dan verplicht bent om dat in ieder geval elke dag te controleren. Dat kost dus toch weer tijd
Het is nu al best koud buiten, je ziet je adem enzo.. normaal zou mijn ma er al 2 maanden een deken op hebben, en nu staan ze nog lekker zonder, allebei een wintervacht.. niets aan de hand..