Ik ben nl op zoek naar iets wat kennelijk niet bestaat.
Het volgende: Aan de binnenkant van de knie zit een klein uitsteekseltje en dat is heel gevoelig, dat gaat dus steeds kapot bij mijn paard en gaat bloeden, nu is er ook al wildvlees vorming, maar dicht gaat het niet.
Doordat ik altijd zandpaden in de natuur rij, dus vaak oneffen en rul, en hij waarschijnlijk ook wel een beetje maait af en toe
, raakt hij zich daar met zijn voorijzer. Drama dus, want het doet zeer en hij gaat dan de verdere rit vele stappen raar lopen. Het plekje wordt ondertussen ook steeds groter en dikker waardoor de raakkans weer toeneemt. Nu ben ik dus op zoek naar een flexibele kniebeschermer, eentje dus die ik kan draaien waardoor ik de binnenkant van zijn knie kan beschermen. Geen een ruitersportzaak heeft zoiets, dus ik dacht wellicht hebben jullie dravers wel meer beenbescherming die in de reguliere winkels niet verkocht worden.
Heeft iemand een goed idee hoe ik hem kan beschermen?? Steeds open en etterende wond wordt ik moe van, want ik denk dat het nooit meer over gaat, is te gevoelig geworden..