Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

gaat goed hier, heer erg chill in het westen beter dan dat drukke sydney. En rij hier ook genoeg paardjes, vanmorgen 7, en dat gaan dr alleen maar meer worden want dr zijn weer 3 nieuwe paardjes bij! Ben gister alleen verbrand, iets te lang op het strand gezeten, maar wel leuk als je zo de dolfijnen langs ziet zwemmen van ong. 10 mtr van de kust

en ja wat noem je apart? Die kangoroo's, schapen, koeien, vogels...

haha.. ben wel benieuwd hoe het er uit ziet. van play-coy al een kleine impressie gezien.. maar ben benieuwd naar dat van classic_life

denk ik, maar weet het nog niet helemaal zeker, ik moet meer info krijgen zoals de afstand....gewicht....zand of grasbaan dus geef nog wat info hahaha 
die neemt per sprong een grotere afstand en kameel zit geloof ik errrrrug hobbelig:P haha..

Mii_X_HarrY schreef:haha jaah der was iets gaande tijdens de koers waar Angeline niet echt blij mee was... en die had jadey weggeduwd waarbij waarschijnlijk der zweep tegen jadeys wang aan kwam en toen heb jadey haar weer een blauw oog geslagen ofso... en Tamar was der toen tusse gesprongen... beetje vaag
volgens mij is dit nog nooit voorgekomen hoor
net of jady vaker dit soort dingen meemaakt , maar zo bedoelde jij het niet toch
weet ik wel hoor