Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Touwhalsters zal ze al wel hebben? Ik denk dat ik voor een goed boek zou gaan, dat krijg ik zelf iig graag.
Waratje schreef:Het nieuwe boek van Linda Tellington Jones bijvoorbeeld? Kans dat ze dat al heeft is niet heel groot, het is pas twee weken op de markt.
Erg goed naslagwerk op allerlei gebied. Het heet "Gedrag en training van paarden".
Huertecilla schreef:Waratje schreef:Het nieuwe boek van Linda Tellington Jones bijvoorbeeld? Kans dat ze dat al heeft is niet heel groot, het is pas twee weken op de markt.
Erg goed naslagwerk op allerlei gebied. Het heet "Gedrag en training van paarden".
Oeffffffff. Is dát al ´natural´ tegenwoordig?
Dan is ´natural´ wel behoorlijk hoofdstroom geworden zeg!

Bonita_Bon schreef:En ook hier schopt HC weer tegen menig scheenbeen om zijn grootsheid kenbaar te maken.
of je moet met balen hooi aankomen
Bonita_Bon schreef:En ook hier schopt HC weer tegen menig scheenbeen om zijn grootsheid kenbaar te maken.

Arabesk schreef:Bonita_Bon schreef:En ook hier schopt HC weer tegen menig scheenbeen om zijn grootsheid kenbaar te maken.
![]()
![]()
het boek van paardnatuurlijk, 25 euro, is leuk als brede introductie op natuurlijke verzorging
het boek van Inge Teblick is ook leuk, is ook ongeveer 25 euro

Huertecilla schreef:Een ´ander´ cadeau is een DVD van de klassieker ´The Man from Snowy River´. Gewoon no nonsens stukje amusement met adembenemend goed paardrijden![]()
Hier http://www.youtube.com/watch?v=fs_-DKUi ... ed&search= een samenvatting.
hc