barefoot cheyenne te lang voor c pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

diesel_

barefoot cheyenne te lang voor c pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 20:34

ik heb de barefoot cheyenne getest (alweer bijna een jaar geleden hoor), maar ik vond deze toen eigenlijk echt te lang, daarmee bedoel ik op de rug van mijn pony en hij heeft al een vrij korte rug. In galop wilt hij nu ook nog weles een bok geven met aanspringen, maar dat deed hij toen ook af en toe. Dus daar kan ik ook geen conclusie uit trekken.

Maar is het erg als een zadel wat langer is op de rug of niet? Anders moet een shetty maat nemen, ik ben zelf 1.65 en weeg 50kilo dus dat moet misschien wel kunnen? Maar verder vond ik het zadel wel goed liggen.. en shetty maat kan ik niet testen.

8nnemiek

Re: barefoot cheyenne te lang voor c pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 21:54

Als je hem echt te lang vindt dan zou ik gewoon de shetty eens proberen, de maten staan op de site volgens mij, dus je kan toch wel een beetje uittekenen hoe lang die dan precies is.

Verder kan het bij een barefoot niet héél veel kwaad als hij iets te lang is, er komt toch geen gewicht op de achterste deel, alleen waar je zelf zit. Maar het is natuurlijk fijner als ie wel precies past.

Je kan misschien ook eens kijken op buitenzinnig.nl, daar staan ook veel boomloze zadels die een stuk korter zijn.