ik moet dit gewoon even kwijt!
ik sta op een manege waar iedereen dressuur rijdt behalfe ik en een vriendin van mij.
daarbij doen we ook grond werk van parelli.
iedereen staat ons aan te gapen so van wat the F*ck zijn jullie aan het doen. komt er een bijdehandje die zegt als hij niet lopen wil moet je hem harder gaan slaan!! dat soort dingentjes krijg je dan te horen.
vind ik niet erg want ik doe er toch niets mee.
maar waar ik gewoon niet meer naar kan kijken...zijn van die meisjes die denken dat ze M1 rijden met hun paardje(mischien is dat ook wel so maargoed) die dan met slof en met sporen en sweep rijden.
en dan ook nog is niet op een normalen manier want ze houden dan hun paard in terwijl ze kei hard met hun sporen zitten te porren in die arme buikjes van die paarden. en dan ook nog is volop aan de teugels zitten te rukken omdat ze persee aan de teugel moeten lopen. en als ze dan niet voorwaarts willen gaan ze ook nog is slaan met de zweep....en dit alles tegelijk......
gewoon niet om naar te kijken ...het paardje wist gewoon NIET wat die moest doen.. en ging bokken en steigeren tong uit de mond en heel raar ademen...omdat zijn hoofdje zo erg in de knik werd getrokken kon hij zowat geen lucht meer krijgen (daar leek het temiste wel op)
toen vroeg ik dus .... wat zijn jullie aan het doen ??????
ik moet me paard losser maken want morgen word hij verkocht en dan moet hij wel goed lopen voor die mensen.......:@ toen dacht ik echt .....nouw hier mee maak je hem echt NIET losser mee , maar goed wie ben ik !!!!!
sins dat ik bezig ben met parellie.....vind ik het gewoon echt niet leuk meer om naar te kijken!
ben ook de bak uit gegaan!
nog meer mensen die hier een gruwlijke hekel aan hebben??? of ook zo iets maken????
ik hoor het graag!!
bedankt voor het lezen het lucht me echt op!