[AR] Wil mijn paardje van 2,5 straks ook in het tuig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Wil mijn paardje van 2,5 straks ook in het tuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 18:55

Ik zou graag mijn paardje van 2,5 jaar straks ook beleren voor de koets en dit het liefste zelf doen! Maar heb geen idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? Inrijden is een maar hoe leer je je paardje voor de koets lopen en hoe weet je dat mijn paardje er wel geschikt voor zou zijN? Hij is erg nuchter en een beetje dominant afentoe. Waar kan je als hij 3 is zoal mee beginnen om hem te beleren in het tuig? Wie heeft hier meer informatie over?

Echwel

Re: Wil mijn paardje van 2,5 straks ook in het tuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:01

viewtopic.php?f=21&t=797536

Hoe moeilijk kan het zijn om het even op te zoeken.
Sorry maar je bent al de tweede die dezelfde vraag stelt, jullie staan nog onder elkaar ook

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:48

Zoekfunctie gebruiken, FAQ door lezen en NIET ZELF DOEN! Je lijkt duidelijk merken dat je er geen verstand van hebt, doe het dan ook zeker niet zelf, ga er niet zelf mee aanprutsen maar laat je paard alsjeblieft door een ervaren, professionele beleerder in het tuig beleren.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 21:19

Even een quote uit de regels van het AR forum:
Ibbel schreef:
Regels en richtlijnen van Aangespannen Rijden
(laatste update op: 01-04-2006)

Vaste regels
De algemene boktregels zijn natuurlijk ook op AR van kracht. Vragen die al in de FAQ zijn beantwoord, worden op slot gezet. Vragen waarbij onvoldoende moeite is gedaan om zelf het antwoord te vinden, gaan op slot. Voorbeeld is: hoe moet ik mijn paard voor de kar beleren? Als je denkt dat je een gegronde reden hebt waarom jouw vraag niet eenvoudig op te zoeken valt, moet je aangeven wat je zelf al hebt gedaan om het antwoord te vinden. Is dat niet het geval, gaat het topic alsnog op slot.

Zoals al gezegt, kijk alstjeblieft eerst even bij de FAQ.
Hier een slotje.