De foto´s zijn 2 weken geleden gemaakt door angela (Naaltje op bokt)maar door de drukte had ik nog geen tijd gevonden ze te uploden en erop te zetten. Het is me vandaag gelukt dus hier alsnog de foto´s
Ik rij nu 2 jaar met winny. Het is (hellaas) niet mijn eigen paardje dus over het ´te dik´´zijn moet ik als antwoord geven dat ik er zoveel mogenlijk mee train (5 tot 6x per week) maar hij het er dubbel zo hard bijgevoerd krijgt
Maar ja we blijven gewoon lachen en lekker trainen. Omdat op de wei nogal intensief en zwaar kan zijn rijd ik meestal met een sulky op de wei. Hier zit ik ook op een juiste hoogte zodat ik een beetje het gevoel heb dat ik erop zit

Ben veel bezig met stelling en buiging maar het blijft een klijn paardje waar ik niet op kan rijden dus alleen met longeren en rijden rond en soepel moet krijgen.
Nou hier komen dan de foto´s let niet op mijn zonnebril maar de zon stond nogal laag en dat is irritant haha

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Commentaar mag maar geef er dan een bruikbare tip bij zodat ik er ook wat mee kan
.Ben nou eenmaal niet perfect dus alle tips zijn welkom. Maar let dan wel even op de bovenstaande tekst dat ik het alleen met rijden en of longeren op kan lossen. Er rijd dus ook niemand onder het zadel op.
Groetjes Samantha en Winny
)
.