ik heb een pony, grote E, BWP, 16 jaar.
ik ben bezig met VD, en als ik dan bezig ben met kusje geven, dan komt er maar gewoon geen verandering in... ik weet niet of het me ooit nog gaat lukken om dat goed te kunnen
zouden jullie voor mij een schema op kunnen stellen? [degene met verstand van VD..die ervaring hebben ofzo..]
bijvoorbeeld:
maandag 5 minuten kusje geven proberen, 5 minuten dit, zus en zo..?
ik zou niet weten hoe ik moet beginnen, wat kan hij al:
stap [op commando, maar ook nog niet helemaal] blijf, halt, maar als ik halt zeg loopt ie meestal nog door tot ie voor mij is en draait zich dan om en stopt
, back kan hij al een beetje, en dat was 't dan. en nu ben ik dan bezig met kusje geven enzo.....en ook draf nog want dat zit er niet echt goed in.. en hier, maar, mijn vraag is dus:zouden jullie voor mij een schema op kunnen stellen, zodat ik dan mezelf daar aan kan houden, en dat ik uitendelijk, jah ik niet maar mijn pony, VD kan
als jullie dat zouden willen doen..
ik wil eigenlijk het liefst niet iedere dag VD doen, want ik heb ook nog school enzo en ik doe ook aan dressuur/springen/buitenritten
dus 2x in de week ofzo?
zouden jullie mij misschien een berichtje willen sturen [via mailbox op bokt,] want ik snap niet zo heel goed hoe je hier een topic bij kan houden, zodat je meteen op dit forum komt.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt al vast

ik heb zo'n clickerding wat je ook voor de hond gebruikt. is dat goed?