Franse draver, hoe aan gegevens komen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirstenn

Franse draver, hoe aan gegevens komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 17:32

Ik weet niet of het hier goed staat, maar anders moet iemand even temmen.

We hebben waarschijnlijk een dravertje gekocht, uit Frankrijk. De dierenarts heeft dr vanmiddag gekeurd, en ze heeft iig een Frans chipnummer. Hij dacht ook dat het een draver is. Ze is 6/7 jaar, heet nu Baileys maar voorheen heette ze iets van Freya. (Kan ook anders geschreven zijn) Weet iemand of het mogelijk is om haar papieren ergens op te vragen? Of hoe uberhaupt meer over haar te weten te komen?

Alvast bedankt Lachen

WendyBZ

Re: Franse draver, hoe aan gegevens komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:30

Als je haar niet zelf ingevoerd hebt, kan het zijn dat ze is ingevoerd als koerspaard. In dat geval kan je een mailtje sturen naar de ndr info@ndr.nl, zij moeten het chipnummer dan geregistreerd hebben staan. Het Franse jaargang van 2001 begon met de N, 2002 met de O.

Als de NDR haar niet kent, kan je het proberen bij http://www.cheval-francais.com/. Ik heb nog wel een adres om te zoeken, maar die heb ik op mijn andere compu staan.Mochten bovenstaande dingen niets opleveren geef dan een gil, dan krijg je die ook nog even Knipoog

Peetje

Re: Franse draver, hoe aan gegevens komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 09:46