afgelopen zaterdag zag ik bij de aangespannen dag in Gilze iemand mennen met een blinde ijslander. We vonden dat allebei ontzettend knap en ik vroeg me af of dat misschien iemand van Bokt is.
Niet helemaal blind, maar wel grotendeels (rechts helemaal, links ziet ze weinig). Ik rijd er dresuur, vaardigheid en indoor marathon mee. En ook ohz dresuur, buitenritjes en af en toe balkjes lopen (dat gaat wel heel goed, springen niet echt meer dus dat laat ik maar).
Het is en blijft een shet, en nog wel een hele dominante tante ook! Maar het is mijn fijnste menpony en ze heeft al heel wat mensen leren mennen ondanks dat ze zelf ook pas 6 is. We zijn in 2 wedstrijdjes L startgerechtigd geworden en gaan over anderhalve week voor het eerst L starten. M moet er ook wel in zitten denk ik .
Even een vraag hiero; gaat het hier nou om een shet of een ijslander? omdat de TS spreekt van 'een blinde ijslander' en dennis het heeft over 'het is en blijft een shet'...
De specifieke ijslander waar de TS het over heeft die heb ik ook gezien in Gilze.. Dat was een zwarte ijslander die gemend werd met een tweewieler.. Dat vond ik al zo raar in een marathonwedstrijd.. Maar ze deden buiten meededinging mee..
Ciska; misschien beter idee om volgende keer iets minder verwarrend te reageren nu denkt iedereen dat jíj degene was die die half blinde ijslander mende