Ik wil met mijn toekomstige arabier natuurlijk gaan rijden. Wie rijd ook natuurlijk met zijn Arabier? Heeft er iemand leuke foto's of zelfs filmpjes?
Ik zie ze graag!Groetjes Jaëlle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zie ze graag!

. Voordat ik er mee begin ga ik een curscus volgen. Dan ga ik leren hoe je bitloos kan rijden, van alles over natuurlijk bekappen, hoe je goed met je paard om kunt gaan enz. Dus daar bedoel ik niet mee alleen door de bossen maar ook in de bak.
Daarvoor zitten ze veel te dun in het haar. (dat is rastypisch, dus geen discussie over mogelijk) Er bitloos etc. mee rijden is natuurlijk wel mogelijk!

Redrumfox schreef:Arabieren horen niet 24/7 buiten.Daarvoor zitten ze veel te dun in het haar. (dat is rastypisch, dus geen discussie over mogelijk)
Redrumfox schreef:Arabieren horen niet 24/7 buiten.Daarvoor zitten ze veel te dun in het haar. (dat is rastypisch, dus geen discussie over mogelijk) Er bitloos etc. mee rijden is natuurlijk wel mogelijk!
Wendy schreef:Redrumfox schreef:Arabieren horen niet 24/7 buiten.Daarvoor zitten ze veel te dun in het haar. (dat is rastypisch, dus geen discussie over mogelijk)
Wat een onzin. Daar is zeker weten discussie over mogelijk. Je bent niet echt bekend met het ras of wel?
Arabieren kunnen juist prima buiten, de vacht is daar prima op berekend juist. Wat ze soms minder goed trekken is vocht.
De arabier van linnie is een weidegenoot van mijn paard. En mijn paard is een halve arabier. Het paard van Arabesk staat ook altijd buiten. De arabier van callippo ook, etc.
In de zomer en in de lente kunnen ze inderdaad prima buiten, maar als je ze ziek wil hebben moet je ze in de herfst en in de winter ook buiten zetten. Dan vraag je gewoon om problemen.
Daarvoor zitten ze veel te dun in het haar. (dat is rastypisch, dus geen discussie over mogelijk)
In de zomer en in de lente kunnen ze inderdaad prima buiten, maar als je ze ziek wil hebben moet je ze in de herfst en in de winter ook buiten zetten. Dan vraag je gewoon om problemen.
[/quote]Wendy schreef:Zo lang het geen dagen achter elkaar regent is het geen punt. En anders heb je ook nog hele goede regendekens.