[AR] Gezocht: menmaatje 20+ omgeving Siddeburen/Slochteren (Gr)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

prairiewolf

Gezocht: menmaatje 20+ omgeving Siddeburen/Slochteren (Gr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 22:22

Wie springt bij mij op de wagen? Haha!

Sinds een aantal maanden ben ik actief aan het mennen. Ik vind het super, leuker dan rijden. Zoals je in mijn profiel kan zien heb ik twee tinkermerries. Met de oudste van 9 maak ik in het weekend regelmatig een tochtje met man en kids. Ze is bomproof en helemaal in haar element!

De jongste merrie is nu 3 en net beleerd. Met haar wil ik veel gaan oefenen en mogelijk ook op les. Ik maak nog geen buitenritten met haar. Ze is een brave, actieve merrie en zeker niet sloom. Ik zoek iemand die het leuk vindt dit met mij op te pakken. Onervaren zijn met mennen is geen probleem, dan kunnen we mogelijk samen op les. Gewoon iemand met hart voor paarden is ook al mooi, vooral als je me wilt helpen met inspannen en oefenen. Ik men met dit paard op donderdagmorgen of vrijdagmiddag, 's avonds (als het kan qua licht), in schoolvakanties en soms in het weekend. Dit vanwege werk en gezin.

Ik zoek dus niet een bijrijdster of verzorgster, voor alle duidelijkheid.
Ik hoop dat er enthousiaste menners (in spé) zijn die reageren via PM
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-09-07 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: TS zoekt niet meer ivm persoonlijke omstandigheden, vandaar hier een slotje.