Een aantal weken geleden heb ik mijn eerste parelli les gehad. Ik moet je zeggen ik heb er toen al veel aan gehad. Ik zag en overwon en had direct meer vertrouwen met Vero en zij in mij. Toen ik een aantal weken geleden er weer verder mee wilde trainen ben ik met haar de binnenbak ingegaan. Ik wilde met de stick wat grondwerk gaan doen.... dus ik probeerde haar te sturen met mijn lichaamstaal en de stick, hoe het allemaal precies heet moet ik jullie schuldig blijven
ik ben nog maar pas begonnen dus ik ben me ervan bewust dat dit nogal al op Jip en Janneke taal lijkt
Zo gezegd zo gedaan ik probeerde haar uit een hoek te krijgen maar mevrouw wilde er niet aan geloven en ik zal ongetwijfeld ook iets verkeerd gedaan hebben.... ineens begon ze te briesen en werd helemaal gek stereotype gedrag heen en weer dribbelen draven end aarna als een kogel door de binnenbak galopperen daar werd je naar van.... ze was niet meer te stoppen. Ik ben al helemaal geen held dus ben de binnenbak uitgegaan en ben bij het hek gaan kijken. Bokken steigeren rengalop en vlak voor het einde de remmen erop en dat ging zo 15 minuten door. Het schuim stond tussen haar billen en ze was drijfnat ook toen ze op het hek afstoof waar ik stond stopte ze op het laatste moment en steigerde wel niet hoog maar toch, ik werd er niet bepaald vrolijk van en dacht ja en nu???????
Is er misschien iets wat ik niet goed deed waardoor zij helemaal uit haar plaat ging of wat? Hoe kan cq. moet ik hiermee omgaan als dit nog eens gebeurt?
Gr. Chrissssss