Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Mijn eerst officiele (dressuur) wedstrijd. M'n paard heeft zich echt SUPER gedragen
!
Met om de paar minuten de sirene voor de volgende vlucht van de vliegtuigjes. Zweefmolen, springkussen, touwtje trekken, blikken gooien, etc.
Hij kreeg een roze rozet.
Voor een echte puber is roze natuurlijk vreselijk. Hij heeft nog geprobeerd hem te ruilen voor andere kleur. NickenIk schreef:Beetje laat maar ik was er vandaag ook bij. Mijn eerst officiele (dressuur) wedstrijd. M'n paard heeft zich echt SUPER gedragen
!

en ben zelf fout gereden
maar kon me niet deren had het reuze naar mijn zin en mijn paard ook.
Ik had verwacht dat ze over de hekjes zou springen en alleen maar hard hard! Op het inrij gedeeld ( heel veel gras ) was ze ook super braaf. Kreeg het wel even benauwd toen ik hoorde dat ik daar in moest rijden, maar ze was echt super braaf. Voor haar doen liep ze redelijk rustig al vond de jury het een gehaaste proef. Ja dat klopt, maar voor haar doen was het toppie. De 2e proef ging voor mijn gevoel veel beter, die jury vond er alleen niks aan. Ik had in die proef 131 punten. In de eerste proef had ik 165 terwijl die voor mijn gevoel slechter ging. Al met al was het voor mij en de pony een zeer geslaagde dag.
! NickenIk schreef:@ KC, ja ik heb jou ook gezien. Ik was elke keer na jou.
Ik heb ook een super goeie dag gehad, zag het wedstrijd rijden eerst niet zo zitten, maar heb nu alweer zin in de volgende wedstrijd!
ik ga as zaterdag weer in ouderkerk mijn geluk proberen
kijken wat we dan doen.