Foto's op blok

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tumba

Foto's op blok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 21:00

hee ik heb een site maar ik heb even een tijdelijke vervangings foto
nodig van een pony op blok. heeft iemand een foto die ik een aantal
dagen mag gebruiken?

groetjes michelle!

www.michelle.boeitniet.nl

Tumba

Re: Foto's op blok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 21:08

Niemand?

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:41

ik kan geen foto's vinden

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:45

Hmmm ik heb je tekst al wat gelezen.. vind t verdacht veel lijken op de tekst van de site van pink_horizon!
weet niet of je daar toestemming oid voor hebt.. zo niet eerst even vragen!!! je mag neit zomaar teksten letterlijk overnemen van internet/andere sites zonder toestemming van de oorspronkelijke auteur (auteursrecht Knipoog )

Ik kan straks wel even een foto maken voor je, heb dr wel een in m'n profiel maar da's niet het allerveiligste blok

Tumba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 14:25

Ilsiie schreef:
Hmmm ik heb je tekst al wat gelezen.. vind t verdacht veel lijken op de tekst van de site van pink_horizon!
weet niet of je daar toestemming oid voor hebt.. zo niet eerst even vragen!!! je mag neit zomaar teksten letterlijk overnemen van internet/andere sites zonder toestemming van de oorspronkelijke auteur (auteursrecht Knipoog )

Ik kan straks wel even een foto maken voor je, heb dr wel een in m'n profiel maar da's niet het allerveiligste blok

Even voor de duidelijkheid, ik heb toestemming gevraagd en ZELF getypt, ik heb niet letterlijk
overgenomen!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 11:04

Even voor de duidelijkheid, je hebt sommige teksten van mijn site (bijna) letterlijk overgenomen en ik heb nooit toestemming gegeven daarvoor! Deze zijn er dus uiteraard binnen een week vanaf gehaald!

Zal ook nog even linken naar wat ik precies bedoel
Jouw site en dan is het laatste stuk het duidelijkst http://michelle.boeitniet.nl/homepage/s ... aid=249186

Mijn site onder het kopje trainen http://www.dse.nl/~dca81/VD.html

Overigens lees ik op deze hele pagina mijn woorden terug, al dan niet gekopieerd van mijn site. Schrijf zelf en schrijf niet over of zet er een bronvermelding/ citaat bij. In dit geval niet meer uiteraard, zonder toestemming mijn teksten copieeren werk ik niet aan mee.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 09:44

Zoiets dacht ik al idd, anders reageer je niet zo heftig op iets wat ik vriendelijk zeg..

Maargoed, ik hoor niets meer dat ik die foto moet maken