Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En tja de mindere beelden horen er ook bij lijkt mij 

Veegse! palousa_boy schreef:Waarom zouden dit mindere beelden zijn.. zo is de sport, als je ter plekke komt kijken dan zie je hetzelfde..
in die zin dus alleen maar positief dat ze het niet romantischer gaan maken dan dat het is.
)palousa_boy schreef:sorry a10, dan zal ik het wel te snel gelezen hebben.. ( weinig geveegd vandaag hoor, stond veel wind)
wij denken dan misschien wel aan hoe dat over zou kunnen komen, maar denkt de gemiddelde studio sport kijker niet alleen aan voetbal en de tour? en gaat tijdens het blokje paardensport ff wat drinken en aan de sanitaire behoeften werken..
die interesseert het echt niet of er een zweep over een paard heen wordt gehaald.
en mensen die al iets langer met paarden bezig zijn die snappen ook wel dat een paard af en toe een kleine aanmoediging nodig heeft, en beginners zien het niet eens denk ik.
maar misschien verschillen wij daar wel van mening, das alleen maar goed, iedereen met dezelfde gedachte is ook zo saai
Citaat:Tjah dat moet misschien wel geheim blijven! Als ik het wel heb, was er een jaar of tien terug ene Chokemohle of zo iets (maar dan met puntjes op de laatste o.) Deze duitse topruiter deed iets wat vele topruiters doen. Tijdens de training liet hij de balken met kroonkurken en andere scherpe voorwerpen bewerken. Dat doet vreselijk pijn en een paard zal er dan letterlijk alles aan doen om zijn benen zo hoog mogelijk op te tillen. Geloof mij (of niet) maar ik zeg U, er is geen enkel paard op deze wereld te vinden die uit vrije wil, ene boer Zoer/Hein of hoe deze over de paarderug getilde figuren ook mogen heten, naar grote hoogte wil tillen. Kritisch denker Dre Oudman kreeg eerder met soortgelijke uitlatingen, reeds de nodige (paarde)poep over zich heen, Dat zal ook mij niet bespaard blijven. Het zij zo.
palousa_boy schreef:Waarom zouden dit mindere beelden zijn.. zo is de sport, als je ter plekke komt kijken dan zie je hetzelfde..
in die zin dus alleen maar positief dat ze het niet romantischer gaan maken dan dat het is.
@ a1.0 de hun.. dat je het misschien niet helemaal met deze man eens ben, oke, kan ik in komen maar om nou dit soort dingen rond te schreeuwen, is dat nou nodig?
wordt zelf eerst maar 20 keer ned kampioen, dan praten we wel verder..
en dan nog, al zou hij zo slecht zijn, waarom wint hij het dan wel elke keer?? omdat de rest zo slecht is?
Het is al na 10en 2221 schreef:Wint hij ELKE kèèr......? Volgens mij ook ja. Jullie hebben het over Beekbergen hier maar niemand weet geloof ik wie gewonnen heeft, wèl?
Namelijk Boyd heeft gewonnen. Goeiemorgen hahah