Ik herken je probleem. Maris deed nl ook enkel de buigen (of wat er van over bleef want hij is nooit bevestigd) als hij wat lekkers aangeboden kreeg. Nu pak ik het anders aan.
Ik vraag of hij "laag" wil gaan... Dat snapt hij nu. Pas als hij met zn neus de grond heeft aangeraakt krijgt hij zn beloning. We zijn het nu aan het uitwerken naar "buig" en we zijn al een heel eind. Want hij begint nu te snappen dat ie eerst zn neus tussen zn benen moet doen en weer terug voor hij wat lekker krijgt. Ik heb de oefening zeg maar in 2en gesplitst.
Daar kwam ook bij dat Maris met 1 been begin te maaien als ik om "buig" vroeg en gelijktijdig het voer tussen zn benen hield. Levens gevaarlijk kan ik je zeggen als opeens onbedoeld zn been omhoog kwam..
Vandaar dat ik het zo heb proberen op te lossen. We zijn er nog lang niet hoor. Sterker nog we zijn hier pas 3 dagen mee bezig. Maar moet je zeggen dat hij na 1 dag de oefening "laag" al door had. na dag twee kwam er "buig" bij. W emoeten het nu dus nog aan elkaar zien te koppelen maar kga er vanuit dat dit zowaar zonder problemen zal gaan..
Suc6 er mee. Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.